dilluns, 8 de juny del 2009

TERRORISTA AMB LLAVORS? ¡¡PRESENTE!!

Ja estem a Xile!!! Però hem tornat a creuar frontera...

Ara resulta que som TERRORISTES AMB LLAVORS...

Des de Brasil que l’Evelyn portava llavors per fer les seves artesanies i els xilenitos ens les han près!!!

En la declaració jurada que et fan signar abans d’entrar a Xile hi ha una llista infinita de lletra minúscula de coses que s’han de declarar... a més de la fruita i carn crua que ja coneixíem per anteriors experiències, també surten les llavors. Per evitar problemes, posem creueta en el SÍ.

- sí senyor, llevamos mermelada de frambuesa, empanadas de carne y semillas para hacer collares.

- sí señor, lo hemos declarado en el papelito.

-
no señor, no llevamos nada más.

- señor... me está poniendo nerviosa.......

Quina tensió!! Ells fent brometes sobre els espanyols i dient que si em troben res a la bossa que no els hi he dit em posen una multa de 200 dòlars!!

- Las semillas no pasan, señorita.

Així de rotund... però no em dóno per vençuda i “pa chulo, mi pirulo”, no deixo de protestar que és injust, que com a mínim les perforades, que no les llençaré enlloc i que, a més, són tropicals, per tant no germinaran en el clima xilè. Res. Però continuo la meva defensa... m’han costat diners, són les mateixes que porto als collarets, arrecades, al cabell...

- ¿me vas a cortar la trenza del pelo? ¿Me vas a confiscar mis joyas? ¿Y las bacterias y semillas que tengo dentro de mi?¿ Y si me cago en el monte y planto un árbol?

-
no es lo mismo, señorita.

-
¿No? El virus de la gripe sí que es peligroso!! No mis semillas para hacer collares.

El senyor policia finalment torna amb les bossetes de les llavors perforades i em deixa anar:

- Toma, para que no llores.

Quasi me’l menjo!! Serà......... més val no seguir o em tallarà la trena de veritat...

- Te las ha devuelto por sincera – em deixa anar un altre poli.

Així acaba una nova història de la saga “Fronteres xilenes”. Signant papers de confiscació de material perillós, demostrant que el sistema és inútil i amb els meus 230 gr de llavors a la foguera...

Continuarà?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Muy divertido desde aquí, pero peligroso y apurado desde allí(vosotros)pero de todas formas
¡¡ole los .... de mi niña!!!! que se han creido los chilenitos!!!! je je je. Eres incorregible hija. Cuídamela Miquelet tienes una joya con dientes.Sois los mejores, el mundo es vuestro!!!

El papi Toni

Anònim ha dit...

Por cierto se me olvidava nosotros tambien somos tiets de 2º grado. El Delfín y la Laura ha tenido al Gillem el día 8 de este mes, ya enviaré fotos por correo.

El papi Toni